Հայաստանում հեռախոսների օգտագործման պատճառով աճել է վթարների թիվը
Հայաստանում վարորդները սկսել են ավելի քիչ խախտել երթևեկության կանոնները։ 2018թ-ի 10 ամսվա ընթացքում հայ վարորդները երթևեկության կանոնները խախտել են ավելի քան 1 մլն 394 հազար անգամ։ Սակայն, այնուամենայնիվ, այդ թիվը 200 հազարով պակաս է անցյալ տարվա ցուցանիշից։ Ընդ որում, Հայաստանի ոստիկանությունը ցուցանիշի նվազումը բացատրում է նրանով, որ իր աշխատակիցները հաճախ սահմանափակվում են բանավոր զգուշացմամբ։
Ամենահաճախ կատարվող խախտումները
Խախտումների առյուծի բաժինը՝ մոտ 80%-ը, գրանցել են ճանապարհներին տեղադրված տեսահսկման սարքերը։
Ամենատարածված խախտումներից են․
արագության գերազանցումը,
անվտանգության գոտին չամրացնելը,
վարելիս հեռախոսի օգտագործումը։
Սմարթֆոններն ավելի ու ավելի հաճախ են դառնում ճանապարհային պատահարների պատճառ։ Վարորդներից շատերը մեքենան վարելիս ոչ միայն խոսում և նամակներ են գրում հեռախոսով, այլ նաև հոլովակներ են դիտում, ինչի հետևանքով տուժում է նրանց կենտրոնացումը։
Միջադեպերի վիճակագրությունն ու տուժածների թիվը
2018թ-ի 10 ամիսների ընթացքում գրանցվել է գրեթե 5 հազար ՃՏՊ ։ Այս թիվը գերազանցում է 2017թ-ի նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշը։ Ոստիկանները կարծում են, որ դա պայմանավորված է մեքենաների քանակի ավելացմամբ։
Վթարների հետևանքով 2018թ-ին զոհվել է 273 մարդ, տուժել՝ ավելի քան 4 հազար մարդ։
Ինչպե՞ս է Հայաստանի ոստիկանությունը պատրաստվում պայքարել խախտում կատարողների դեմ
Հայաստանում պատրաստվում են վարորդներին բալերով գնահատելու համակարգ ներդնել։ Յուրաքանչյուր վարորդ տարեկան նախնական 9 բալ կստանա։ Կանոնների խախտման ժամանակ բալեր կհանվեն յուրաքանչյուրի համար։ Իսկ թե որքան, պայմանավորված կլինի խախտման տեսակից։ Ամենալուրջ խախտումների համար կարելի է միանգամից 4 բալ կորցնել։ Երբ բալերը վերջանան, վարորդը կզրկվի վարորդական իրավունքից։
Հայաստանի ոստիկանությունը կարծում է, որ տուգանային բալերի նոր համակարգը կբարելավի իրավիճակը ճանապարհներին։
Հայաստանում հեռախոսների օգտագործման պատճառով աճել է վթարների թիվը
Հայաստանում վարորդները սկսել են ավելի քիչ խախտել երթևեկության կանոնները։ 2018թ-ի 10 ամսվա ընթացքում հայ վարորդները երթևեկության կանոնները խախտել են ավելի քան 1 մլն 394 հազար անգամ։ Սակայն, այնուամենայնիվ, այդ թիվը 200 հազարով պակաս է անցյալ տարվա ցուցանիշից։ Ընդ որում, Հայաստանի ոստիկանությունը ցուցանիշի նվազումը բացատրում է նրանով, որ իր աշխատակիցները հաճախ սահմանափակվում են բանավոր զգուշացմամբ։
Ամենահաճախ կատարվող խախտումները
Խախտումների առյուծի բաժինը՝ մոտ 80%-ը, գրանցել են ճանապարհներին տեղադրված տեսահսկման սարքերը։
Ամենատարածված խախտումներից են․
Սմարթֆոններն ավելի ու ավելի հաճախ են դառնում ճանապարհային պատահարների պատճառ։ Վարորդներից շատերը մեքենան վարելիս ոչ միայն խոսում և նամակներ են գրում հեռախոսով, այլ նաև հոլովակներ են դիտում, ինչի հետևանքով տուժում է նրանց կենտրոնացումը։
Միջադեպերի վիճակագրությունն ու տուժածների թիվը
2018թ-ի 10 ամիսների ընթացքում գրանցվել է գրեթե 5 հազար ՃՏՊ ։ Այս թիվը գերազանցում է 2017թ-ի նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշը։ Ոստիկանները կարծում են, որ դա պայմանավորված է մեքենաների քանակի ավելացմամբ։
Վթարների հետևանքով 2018թ-ին զոհվել է 273 մարդ, տուժել՝ ավելի քան 4 հազար մարդ։
Ինչպե՞ս է Հայաստանի ոստիկանությունը պատրաստվում պայքարել խախտում կատարողների դեմ
Հայաստանում պատրաստվում են վարորդներին բալերով գնահատելու համակարգ ներդնել։ Յուրաքանչյուր վարորդ տարեկան նախնական 9 բալ կստանա։ Կանոնների խախտման ժամանակ բալեր կհանվեն յուրաքանչյուրի համար։ Իսկ թե որքան, պայմանավորված կլինի խախտման տեսակից։ Ամենալուրջ խախտումների համար կարելի է միանգամից 4 բալ կորցնել։ Երբ բալերը վերջանան, վարորդը կզրկվի վարորդական իրավունքից։
Հայաստանի ոստիկանությունը կարծում է, որ տուգանային բալերի նոր համակարգը կբարելավի իրավիճակը ճանապարհներին։
Աղբյուրը՝ jam-news.net