Ըստ պարետի ու չպջռսվտր... և օ՜ֆ, իսկ իր սիրած լեզվով՝ կրթությունից, գիտությունից, տրամաբանությունից ու մարդավարիությունից off նախարարության, երեխաները միանգամից հայտնվելու են դպրոցի մուտքի մոտ: Մեկ առ մեկ:
Իրենք, առհասարակ, տեսած կա՞ն, թե դպրոցականներն ինչպես են դպրոց հաճախում: Որպես կանոն՝ խումբ-խումբ... Ու ո՞րն է տրամաբանությունը, որ հայտնվելով դպրոցի ներսում՝ նրանք պիտի իրարից 1,5-2 մետր հեռավորություն պահեն, չգիտեմ՝ «կարմիր գծերով» շարժվեն, չհաշված մնացած պարտադրվող «կապիկությունները»:
Կամ ո՞րն է տրամաբանությունը, որ երեխաները բակում հավեսով կարող են խաղալ, նկատի ունեմ հատկապես թիմային, խմբային խաղեր, առհասարակ, վազվզել, քաշքշել իրար... Իսկ դպրոցում հայտնվելուն պես՝ նի-նի-նի՛, չի՛ կարելի, աջ-ձախ, կգնահատվի փախուստի փորձ...
Պարտադրվող «կապիկություններ»
Ըստ պարետի ու չպջռսվտր... և օ՜ֆ, իսկ իր սիրած լեզվով՝ կրթությունից, գիտությունից, տրամաբանությունից ու մարդավարիությունից off նախարարության, երեխաները միանգամից հայտնվելու են դպրոցի մուտքի մոտ: Մեկ առ մեկ:
Իրենք, առհասարակ, տեսած կա՞ն, թե դպրոցականներն ինչպես են դպրոց հաճախում: Որպես կանոն՝ խումբ-խումբ... Ու ո՞րն է տրամաբանությունը, որ հայտնվելով դպրոցի ներսում՝ նրանք պիտի իրարից 1,5-2 մետր հեռավորություն պահեն, չգիտեմ՝ «կարմիր գծերով» շարժվեն, չհաշված մնացած պարտադրվող «կապիկությունները»:
Կամ ո՞րն է տրամաբանությունը, որ երեխաները բակում հավեսով կարող են խաղալ, նկատի ունեմ հատկապես թիմային, խմբային խաղեր, առհասարակ, վազվզել, քաշքշել իրար... Իսկ դպրոցում հայտնվելուն պես՝ նի-նի-նի՛, չի՛ կարելի, աջ-ձախ, կգնահատվի փախուստի փորձ...
Վայ, ձյո՜ւն գա գլխներիդ, այ «անգլուխներ»:
Արմեն Հակոբյանի ֆեյսբուքյան էջից