Գիտնականները պարզել են, որ վիրտուալ իրականությունն ազդում է հոգեկանի և իրականության ընկալման վրա
Նոր աշխատանքի հեղինակները պարզել են, թե ինչպես է վիրտուալ իրականությունը (VR) ազդում մարդու կողմից իրականության ընկալման վրա։ Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Computers in Human Behavior ամսագրում:
Ավելի վաղ հետազոտողները նկատել էին, որ վիրտուալ իրականությունը կարող է սեփական անձի նկատմամբ օտարության և իրականությունից կտրվածության զգացում առաջացնել, ինչն պաանձնավորում և ապառեալիզացում է կոչվում:
Հետազոտողները պատահական փորձարկում են անցկացրել: Դրա համար օգտագործվել է 80 կամավոր, ում մոտ նախկինում հոգեբուժական և/կամ նյարդաբանական խանգարումներ չէին գրանցվել, գրում է Hi-Tech-ը։
Նրանց առաջարկվել է The Elder Scrolls V: Skyrim с VR խաղալ ականջակալով կամ համակարգչով։ Մինչ այդ մասնակիցները թեստավորվել էին Cambridge Depersonalization Scale-ի (CDS) գերմանական տարբերակով, ինչպես նաև՝ արդեն խաղից հետո՝ մեկ օր և մեկ շաբաթ անց:
Արդյունքում հեղինակները պարզել են, որ երկու խմբերում էլ խաղի ավարտից անմիջապես հետո պաանձնավորման և ապառեալիզացման զգացումն ավելի ուժեղ է եղել։Սակայն ախտանշաններն ավելի ցայտուն էին նրանց մոտ, ով Skyrim էր խաղում VR ականջակալով:
Առայժմ հեղինակները հստակ չեն կարող ասել՝ արդյոք VR տեխնոլոգիաների օգտագործումը երկարաժամկետ ախտանիշների է հանգեցնում, ինչպես նաև՝ թե որքանով է վիրտուալ իրականության մեջ երկարատև մնալը ապաանձնավորման և ապառեալիզացման ախտանիշների ուժեղացման կամ թուլացման հանգեցնում:
Գիտնականները պարզել են, որ վիրտուալ իրականությունն ազդում է հոգեկանի և իրականության ընկալման վրա
Նոր աշխատանքի հեղինակները պարզել են, թե ինչպես է վիրտուալ իրականությունը (VR) ազդում մարդու կողմից իրականության ընկալման վրա։ Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Computers in Human Behavior ամսագրում:
Ավելի վաղ հետազոտողները նկատել էին, որ վիրտուալ իրականությունը կարող է սեփական անձի նկատմամբ օտարության և իրականությունից կտրվածության զգացում առաջացնել, ինչն պաանձնավորում և ապառեալիզացում է կոչվում:
Հետազոտողները պատահական փորձարկում են անցկացրել: Դրա համար օգտագործվել է 80 կամավոր, ում մոտ նախկինում հոգեբուժական և/կամ նյարդաբանական խանգարումներ չէին գրանցվել, գրում է Hi-Tech-ը։
Նրանց առաջարկվել է The Elder Scrolls V: Skyrim с VR խաղալ ականջակալով կամ համակարգչով։ Մինչ այդ մասնակիցները թեստավորվել էին Cambridge Depersonalization Scale-ի (CDS) գերմանական տարբերակով, ինչպես նաև՝ արդեն խաղից հետո՝ մեկ օր և մեկ շաբաթ անց:
Արդյունքում հեղինակները պարզել են, որ երկու խմբերում էլ խաղի ավարտից անմիջապես հետո պաանձնավորման և ապառեալիզացման զգացումն ավելի ուժեղ է եղել։ Սակայն ախտանշաններն ավելի ցայտուն էին նրանց մոտ, ով Skyrim էր խաղում VR ականջակալով:
Առայժմ հեղինակները հստակ չեն կարող ասել՝ արդյոք VR տեխնոլոգիաների օգտագործումը երկարաժամկետ ախտանիշների է հանգեցնում, ինչպես նաև՝ թե որքանով է վիրտուալ իրականության մեջ երկարատև մնալը ապաանձնավորման և ապառեալիզացման ախտանիշների ուժեղացման կամ թուլացման հանգեցնում:
Աղբյուրը՝ news.am