Toyota-ն մեծացրել է գետնից նոր Tundra-ի բարձրությունը
Toyota-ն մեծացրել է գետնից նոր Tundra պիկապի բարձրությունը: TRD-ն թողարկել է վերելակների հավաքածու, որն իր մեջ ներառում է օրիգինալ պարույրաձև զսպանակներ, Roush Performance-ի առջևի կախոցների վերին լծակեր, միախողովակային Bilstein ամորտիզտորներ, ոչ ստանդարտ շրջադարձային բռունցքներ, կայունացուցիչի ձողեր և անջատիչներ: Թարմացումից հետո Toyota Tundra-ի առջևի բացվածքն ավելացել է 76 միլիմետրով, իսկ հետևի առանցքը բարձրացել է 51 միլիմետրով, հաղորդում է Motor-ը։
Նոր Toyota Tundra-ի գետնից բարձրությունը TRD վերելակի հավաքածուով ավելացել է 66 միլիմետրով, մոտեցման անկյունը կավելանա հինգ աստիճանով (մինչև 26 աստիճան), ելքի անկյունը կավելանա մեկ աստիճանով մինչև 25 աստիճան։ Ավտոարտադրողը նշում է, որ հնարավոր է եղել առաջընթացի հասնել՝ առանց անվտանգության հարցում փոխզիջումների։ Վարորդի աջակցության Toyota Safety Sense ակտիվ համակարգերը ճիշտ կաշխատեն:
TRD վերելակի հավաքածուն կարելի է պատվիրել միայն լիազորված դիլերից՝ վճարելով 3995 դոլար (առանց տեղադրման): Դուք չեք կարողանա ինքնուրույն փոփոխել պիկապ մեքենան՝ թյունինգի հավաքածուն հասանելի է «միայն դիլերի մոտ տեղադրման համար»:
Կախոցը կատարելագործել կարելի է բոլոր լիաքարշակ Toyota Tundra-երի և սովորական 3,4 լիտրանոց i-Force տուրբոշարժիչով (394 ձիաուժ, 649 Նմ) և դրա վրա հիմնված i-Force Max հիբրիդային էլեկտրակայանի միջոցով (443 ձիաուժ, 790 Նմ): Սակայն վերելակի համակարգը համատեղելի չէ ակտիվ կախոցի և օդային հենարանների հետ, ինչպես նաև հասանելի չէ TRD Pro և TRD Sport փաթեթներով պիկապների համար:
Այս պահին բազային Toyota Tundra-ի արժեքն ԱՄՆ-ում սկսվում է 37 000 դոլարից, հիբրիդը կարժենա առնվազն 54 000 դոլար։ Tundra Capstone-ի ամենաշքեղ տարբերակը գնահատվել է 75 000 դոլար։
Toyota-ն մեծացրել է գետնից նոր Tundra-ի բարձրությունը
Toyota-ն մեծացրել է գետնից նոր Tundra պիկապի բարձրությունը: TRD-ն թողարկել է վերելակների հավաքածու, որն իր մեջ ներառում է օրիգինալ պարույրաձև զսպանակներ, Roush Performance-ի առջևի կախոցների վերին լծակեր, միախողովակային Bilstein ամորտիզտորներ, ոչ ստանդարտ շրջադարձային բռունցքներ, կայունացուցիչի ձողեր և անջատիչներ: Թարմացումից հետո Toyota Tundra-ի առջևի բացվածքն ավելացել է 76 միլիմետրով, իսկ հետևի առանցքը բարձրացել է 51 միլիմետրով, հաղորդում է Motor-ը։
Նոր Toyota Tundra-ի գետնից բարձրությունը TRD վերելակի հավաքածուով ավելացել է 66 միլիմետրով, մոտեցման անկյունը կավելանա հինգ աստիճանով (մինչև 26 աստիճան), ելքի անկյունը կավելանա մեկ աստիճանով մինչև 25 աստիճան։ Ավտոարտադրողը նշում է, որ հնարավոր է եղել առաջընթացի հասնել՝ առանց անվտանգության հարցում փոխզիջումների։ Վարորդի աջակցության Toyota Safety Sense ակտիվ համակարգերը ճիշտ կաշխատեն:
TRD վերելակի հավաքածուն կարելի է պատվիրել միայն լիազորված դիլերից՝ վճարելով 3995 դոլար (առանց տեղադրման): Դուք չեք կարողանա ինքնուրույն փոփոխել պիկապ մեքենան՝ թյունինգի հավաքածուն հասանելի է «միայն դիլերի մոտ տեղադրման համար»:
Կախոցը կատարելագործել կարելի է բոլոր լիաքարշակ Toyota Tundra-երի և սովորական 3,4 լիտրանոց i-Force տուրբոշարժիչով (394 ձիաուժ, 649 Նմ) և դրա վրա հիմնված i-Force Max հիբրիդային էլեկտրակայանի միջոցով (443 ձիաուժ, 790 Նմ): Սակայն վերելակի համակարգը համատեղելի չէ ակտիվ կախոցի և օդային հենարանների հետ, ինչպես նաև հասանելի չէ TRD Pro և TRD Sport փաթեթներով պիկապների համար:
Այս պահին բազային Toyota Tundra-ի արժեքն ԱՄՆ-ում սկսվում է 37 000 դոլարից, հիբրիդը կարժենա առնվազն 54 000 դոլար։ Tundra Capstone-ի ամենաշքեղ տարբերակը գնահատվել է 75 000 դոլար։
Աղբյուրը՝ news.am