Նորվեգիայի ամենամեծ լճում միջնադարյան նավ է հայտնաբերվել
Նորվեգիայի ամենամեծ՝ Մյոսա լճի հատակին «հանգրվանել» է հարյուրավոր տարիներ առաջ խորտակված նավի՝ գրեթե հիանալի վիճակում պահպանված մի բեկոր, տեղեկացրել է CNN-ը։
Նավը կարող է թվագրվել 1300-1800 թվականների միջակայքում։
Հետազոտողները խորտակված նավը հայտնաբերել են Mission Mjøsa նախագիծն իրականացնելիս, որի նպատակն էր 363 քառակուսի կիլոմետր մակերես ունեցող լճի հատակի քարտեզագրումը՝ բարձր հնարավորությամբ սոնար տեխնոլոգիայի օգտագործմամբ։
Նավը հայտնաբերվել է լճի զննման ժամանակ։
Նավի խորտակված տեղում լճի խորությունը 411 մետր է։ Լուսանկարները ցույց են տվել, որ նավի երկարությունը եղել է 10 մետր։
Նավախելի մասում կան ցուցումներ կենտրոնական ղեկի, կառավարման տարրերի մասին, որոնք վկայում են այն մասին, որ նավը կարող է պատկանած լինել 13-րդ դարին։ Այս երկու նշանները համադրելով՝ հնագետները կարողացել են գնահատել նավի տարիքը՝ 1300 թվականից ոչ շուտ եւ ոչ ուշ, քան 1850 թվականը։
Նավը, հավանաբար, կառուցվել է սկանդինավյան տեխնիկայով, որի դեպքում կորպուսի տախտակները դրվում են միմյանց վրա։ Այս մեթոդն օգտագործվել է վիկինգների դարաշրջանում՝ որպես նավն ավելի թեթեւ եւ ամուր դարձնելու միջոց, եւ հայտնի է որպես նավի կառուցում գերթրծված աղյուսից։
Քանի որ նավաբեկորները գտնվել են լճի կենտրոնում, ենթադրվում է, որ նավը խորտակվել է վատ եղանակի պատճառով։ Նավի վրա, ամենայն հավանականությամբ, օգտագործվել են քառակուսի առագաստներ, որոնք դժվարացրել են ուժեղ քամու հանդիպած նավաստիների նավարկությունը։
Նորվեգիայի ամենամեծ լճում միջնադարյան նավ է հայտնաբերվել
Նորվեգիայի ամենամեծ՝ Մյոսա լճի հատակին «հանգրվանել» է հարյուրավոր տարիներ առաջ խորտակված նավի՝ գրեթե հիանալի վիճակում պահպանված մի բեկոր, տեղեկացրել է CNN-ը։
Նավը կարող է թվագրվել 1300-1800 թվականների միջակայքում։
Հետազոտողները խորտակված նավը հայտնաբերել են Mission Mjøsa նախագիծն իրականացնելիս, որի նպատակն էր 363 քառակուսի կիլոմետր մակերես ունեցող լճի հատակի քարտեզագրումը՝ բարձր հնարավորությամբ սոնար տեխնոլոգիայի օգտագործմամբ։
Նավը հայտնաբերվել է լճի զննման ժամանակ։
Նավի խորտակված տեղում լճի խորությունը 411 մետր է։ Լուսանկարները ցույց են տվել, որ նավի երկարությունը եղել է 10 մետր։
Նավախելի մասում կան ցուցումներ կենտրոնական ղեկի, կառավարման տարրերի մասին, որոնք վկայում են այն մասին, որ նավը կարող է պատկանած լինել 13-րդ դարին։ Այս երկու նշանները համադրելով՝ հնագետները կարողացել են գնահատել նավի տարիքը՝ 1300 թվականից ոչ շուտ եւ ոչ ուշ, քան 1850 թվականը։
Նավը, հավանաբար, կառուցվել է սկանդինավյան տեխնիկայով, որի դեպքում կորպուսի տախտակները դրվում են միմյանց վրա։ Այս մեթոդն օգտագործվել է վիկինգների դարաշրջանում՝ որպես նավն ավելի թեթեւ եւ ամուր դարձնելու միջոց, եւ հայտնի է որպես նավի կառուցում գերթրծված աղյուսից։
Քանի որ նավաբեկորները գտնվել են լճի կենտրոնում, ենթադրվում է, որ նավը խորտակվել է վատ եղանակի պատճառով։ Նավի վրա, ամենայն հավանականությամբ, օգտագործվել են քառակուսի առագաստներ, որոնք դժվարացրել են ուժեղ քամու հանդիպած նավաստիների նավարկությունը։
Աղբյուրը՝ news.am