Հայաստանը «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի մաս չէ, քանի որ մինչ այժմ վերջնական դիրքորոշում չի ձևավորել Մեղրիով ճանապարհի վերաբերյալ. Օվերչուկ
Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Ալեքսեյ Օվերչուկը մեկնաբանել է Մեղրիով ճանապարհի կառուցման միջոցով Հյուսիս-Հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքի ծրագրին Հայաստանի մասնակցության հարցը։ Ըստ Օվերչուկի՝ «Զանգեզուրի հատվածը որպես նախագծի մաս ներկայումս չի դիտարկվում Հայաստանի կողմից հստակ դիրքորոշման բացակայության պատճառով»,-գրում է interfax.ru-ն։
«Հայաստանը հիմա «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի մաս չէ, մինչ այժմ վերջնական դիրքորոշում չի ձևավորել Մեղրիով ծրագրված ճանապարհի վերաբերյալ»,-ասել է նա։
«Ինչ վերաբերում է «Հյուսիս-Հարավ»-ին, ապա այստեղ փոխգործակցությունը միանգամայն նորմալ է: Բացի այդ, գիտեք, որ Ադրբեջանն ու Իրանը փաստացի արդեն սկսել են մայրուղու կառուցումը, որը կանցնի Արաքս գետի հարավային ափով՝ շրջանցելով Հայաստանը, և փաստացի ստորագրել են Իրանի տարածքով երկաթուղու կառուցման մասին հուշագիր, որը շրջանցելով Հայաստանը, պարզապես կանցնի գետի մյուս ափով»,-ասել է Օվերչուկը։
Նա նշել է, որ «Իրանի տարածքով դեպի Նախիջևան և Թուրքիայի հետ սահման ելք ունեցող, սակայն Հայաստանը շրջանցող ճանապարհի տարբերակը երկարությամբ փոքր-ինչ տարբերվում է Զանգեզուրով անցնող ճանապարհից»։
«Գնահատվում էր, որ Հայաստանի տարածքով անցնող երկաթգիծը կլինի 42 կմ, որքան գիտեմ, Իրանի տարածքով երկաթգիծը մոտավորապես 50 կմ է, սա է ամբողջ տարբերությունը՝ երկու կամուրջ և 8 կմ ճանապարհ»,-ասել է Օվերչուկը:
Հայաստանը «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի մաս չէ, քանի որ մինչ այժմ վերջնական դիրքորոշում չի ձևավորել Մեղրիով ճանապարհի վերաբերյալ. Օվերչուկ
Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Ալեքսեյ Օվերչուկը մեկնաբանել է Մեղրիով ճանապարհի կառուցման միջոցով Հյուսիս-Հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքի ծրագրին Հայաստանի մասնակցության հարցը։ Ըստ Օվերչուկի՝ «Զանգեզուրի հատվածը որպես նախագծի մաս ներկայումս չի դիտարկվում Հայաստանի կողմից հստակ դիրքորոշման բացակայության պատճառով»,-գրում է interfax.ru-ն։
«Հայաստանը հիմա «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի մաս չէ, մինչ այժմ վերջնական դիրքորոշում չի ձևավորել Մեղրիով ծրագրված ճանապարհի վերաբերյալ»,-ասել է նա։
«Ինչ վերաբերում է «Հյուսիս-Հարավ»-ին, ապա այստեղ փոխգործակցությունը միանգամայն նորմալ է: Բացի այդ, գիտեք, որ Ադրբեջանն ու Իրանը փաստացի արդեն սկսել են մայրուղու կառուցումը, որը կանցնի Արաքս գետի հարավային ափով՝ շրջանցելով Հայաստանը, և փաստացի ստորագրել են Իրանի տարածքով երկաթուղու կառուցման մասին հուշագիր, որը շրջանցելով Հայաստանը, պարզապես կանցնի գետի մյուս ափով»,-ասել է Օվերչուկը։
Նա նշել է, որ «Իրանի տարածքով դեպի Նախիջևան և Թուրքիայի հետ սահման ելք ունեցող, սակայն Հայաստանը շրջանցող ճանապարհի տարբերակը երկարությամբ փոքր-ինչ տարբերվում է Զանգեզուրով անցնող ճանապարհից»։
«Գնահատվում էր, որ Հայաստանի տարածքով անցնող երկաթգիծը կլինի 42 կմ, որքան գիտեմ, Իրանի տարածքով երկաթգիծը մոտավորապես 50 կմ է, սա է ամբողջ տարբերությունը՝ երկու կամուրջ և 8 կմ ճանապարհ»,-ասել է Օվերչուկը:
Աղբյուրը՝ tert.am