Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով
Ավստրիացի նկարիչ Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող կտավը Վիեննայում կայացած աճուրդի ժամանակ վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով, գրում է Guardian-ը։
Անավարտ կտավը, որը վերնագրված է «Ֆրաուլեյն Լիզերի դիմանկարը», նկարիչը նկարել է 1917 թվականի գարնանը՝ մահից մեկ տարի առաջ։
Մինչ Վիեննայի im Kinsky աճուրդի տան՝ հունվարին արված հայտարությունը, նկարը հայտնի էր միայն սեւ ու սպիտակ լուսանկարից:
Արվեստի ստեղծագործության հանկարծակի հայտնվելը՝ զուգորդված ինտրիգային նախապատմության հետ, մեծ ոգեւորություն է առաջացրել նկարի շուրջ:
Աճուրդից առաջ, մոտավորապես, 15 000 այցելու, օգտվելով հնարավորությունից, դիտել են im Kinsky-ում ցուցադրված աշխատանքները:
Ենթադրվում է, որ դա Ադոլֆի կամ Յուստուս Լիզերի դուստրերից մեկի պատվիրված դիմանկարն է։ Արվեստի որոշ պատմաբաններ նույնականացրել են այն Ադոլֆ Լիզերի դստեր՝ Մարգարեթ Կոնստանս Լիզերի հետ:
Բնորդուհու ինքնությունը որոշիչ նշանակություն ունի. Կլիմտի մահից հետո՝ 1918 թվականին, նկարը հայտնվել է Լիզերների ընտանիքի ձեռքում, թեեւ դժվար է հաստատել, թե դինաստիայի որ ճյուղն իրավամբ կարող էր հավակնել նկարի սեփականության իրավունքին: Արվեստագետները դժվարացել են վերարտադրել նկարի ճանապարհորդությունը 1925-ից 1961 թվականներին: Աճուրդի տունը հայտարարել է, որ նկարի ճանապարհորդությունը նացիստական ժամանակաշրջանում «անհասկանալի է»:
Ավստրիացի վերջին սեփականատերերի ինքնությունը չի բացահայտվում:
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով
Ավստրիացի նկարիչ Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող կտավը Վիեննայում կայացած աճուրդի ժամանակ վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով, գրում է Guardian-ը։
Անավարտ կտավը, որը վերնագրված է «Ֆրաուլեյն Լիզերի դիմանկարը», նկարիչը նկարել է 1917 թվականի գարնանը՝ մահից մեկ տարի առաջ։
Մինչ Վիեննայի im Kinsky աճուրդի տան՝ հունվարին արված հայտարությունը, նկարը հայտնի էր միայն սեւ ու սպիտակ լուսանկարից:
Արվեստի ստեղծագործության հանկարծակի հայտնվելը՝ զուգորդված ինտրիգային նախապատմության հետ, մեծ ոգեւորություն է առաջացրել նկարի շուրջ:
Աճուրդից առաջ, մոտավորապես, 15 000 այցելու, օգտվելով հնարավորությունից, դիտել են im Kinsky-ում ցուցադրված աշխատանքները:
Ենթադրվում է, որ դա Ադոլֆի կամ Յուստուս Լիզերի դուստրերից մեկի պատվիրված դիմանկարն է։ Արվեստի որոշ պատմաբաններ նույնականացրել են այն Ադոլֆ Լիզերի դստեր՝ Մարգարեթ Կոնստանս Լիզերի հետ:
Բնորդուհու ինքնությունը որոշիչ նշանակություն ունի. Կլիմտի մահից հետո՝ 1918 թվականին, նկարը հայտնվել է Լիզերների ընտանիքի ձեռքում, թեեւ դժվար է հաստատել, թե դինաստիայի որ ճյուղն իրավամբ կարող էր հավակնել նկարի սեփականության իրավունքին: Արվեստագետները դժվարացել են վերարտադրել նկարի ճանապարհորդությունը 1925-ից 1961 թվականներին: Աճուրդի տունը հայտարարել է, որ նկարի ճանապարհորդությունը նացիստական ժամանակաշրջանում «անհասկանալի է»:
Ավստրիացի վերջին սեփականատերերի ինքնությունը չի բացահայտվում:
Աղբյուրը՝ style.news.am