Քաղաքապետարանը հանրային տրանսպորտը բիզնեսի է վերածում
Հանրային տրանսպորտի թանկացումը համաչափ չէ և հավելյալ մեծ շահույթ է ապահովելու քաղաքապետարանին, ինչպես կարմիր կետագծերի ուղղակի թանկացումն է մեծ շահույթ ապահովվում քաղաքացիների հաշվին։ Առանց ֆինանսական հիմնավորումների՝ տրանսպորտի հստակ ինքնարժեքի բացակայության պայմաններում, հանրային տրանսպորտի գինը բարձրացնելը թալան է սեփական ժողովրդից։
Այսպիսով, քաղաքապետարանը հանրային տրանսպորտը՝ ամենակարևոր ոլորտներից մեկը, բիզնեսի է վերածում, որն անընդունելի է։
Հանրային տրանսպորտը չպետք է դիտարկվի շահութաբեր բիզնես։ Մի բան էլ պետք է սուբսիդավորվի։
Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Արշակ Սարգսյանի ֆեյսբուքյան էջից
Քաղաքապետարանը հանրային տրանսպորտը բիզնեսի է վերածում
Հանրային տրանսպորտի թանկացումը համաչափ չէ և հավելյալ մեծ շահույթ է ապահովելու քաղաքապետարանին, ինչպես կարմիր կետագծերի ուղղակի թանկացումն է մեծ շահույթ ապահովվում քաղաքացիների հաշվին։ Առանց ֆինանսական հիմնավորումների՝ տրանսպորտի հստակ ինքնարժեքի բացակայության պայմաններում, հանրային տրանսպորտի գինը բարձրացնելը թալան է սեփական ժողովրդից։
Այսպիսով, քաղաքապետարանը հանրային տրանսպորտը՝ ամենակարևոր ոլորտներից մեկը, բիզնեսի է վերածում, որն անընդունելի է։
Հանրային տրանսպորտը չպետք է դիտարկվի շահութաբեր բիզնես։ Մի բան էլ պետք է սուբսիդավորվի։
Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Արշակ Սարգսյանի ֆեյսբուքյան էջից