Հրապարակվել են հյուրանոցների կենվորների ամենատարօրինակ մոռացված իրերն ու ամենախենթ խնդրանքները
Հյուրանոցային բիզնեսի թեմային նվիրված Hotels.com կայքը բացահայտել է ամբողջ աշխարհում հյուրանոցների գործընկերների մոտ մոռացված ամենաարտասովոր իրերը, դրանց թվում՝ ընտանի մողեսը, ինչպես նաև համարների սպասարկման ամենատարօրինակ խնդրանքները:
Hotel Room Innsights կայքի տարեկան զեկույցը, որը հիմնված է աշխարհի ավելի քան 400 հյուրանոցների տվյալների վրա, ցույց է տվել, որ հյուրերի թողած ամենատարածված իրերից են հեռախոսի լիցքավորիչները, կեղտոտ լվացքը, հոսանքի ադապտերները, կոսմետիկան և լոգանքի պարագաները:
Զեկույցում պարզվել է, որ հյուրանոցների 10%-ից հայտնել են, որ գտել է կենվորների թողած ատամի պրոթեզները:
Համարներում մնացած ամենաարտասովոր իրերի թվում են Rolex ժամացույց, 6 միլիոն դոլար արժողությամբ մեկ այլ ժամացույց, Hermes Birkin ընկերության թանկարժեք պայուսակ, շքեղ ավտոմեքենայի բանալիներ ու և փաստաթղթեր, ավտոմեքենայի անվադող, ամուսնական մատանի, արհեստական ատամնաշար, ոտքերի ամբողջական երկու գիպսեր, կանխիկ դրամի տրցակ և նույնիսկ ընտանի մողես և ճուտիկ:
Զեկույցը մանրամասնում է նաև հյուրանոցի համարների սպասարկման ամենաարտասովոր խնդրանքները, դրանց թվում՝ Evian մանկական լոգարան, անհատականացված ընտանի կենդանիների ալերգիայի ճաշացանկ, այրված չորահաց, խավիարով հոթ-դոգ, այծի թարմ կաթ, 4 ֆունտ բանան և«թխի գա»՝ հյուրանոցի սպասարկող անձնակազմի հետ՝ համոզվելու համար, որ իրենց համարի սպասարկման խնդրանքն ընթերցվել է»:
Հրապարակվել են հյուրանոցների կենվորների ամենատարօրինակ մոռացված իրերն ու ամենախենթ խնդրանքները
Հյուրանոցային բիզնեսի թեմային նվիրված Hotels.com կայքը բացահայտել է ամբողջ աշխարհում հյուրանոցների գործընկերների մոտ մոռացված ամենաարտասովոր իրերը, դրանց թվում՝ ընտանի մողեսը, ինչպես նաև համարների սպասարկման ամենատարօրինակ խնդրանքները:
Hotel Room Innsights կայքի տարեկան զեկույցը, որը հիմնված է աշխարհի ավելի քան 400 հյուրանոցների տվյալների վրա, ցույց է տվել, որ հյուրերի թողած ամենատարածված իրերից են հեռախոսի լիցքավորիչները, կեղտոտ լվացքը, հոսանքի ադապտերները, կոսմետիկան և լոգանքի պարագաները:
Զեկույցում պարզվել է, որ հյուրանոցների 10%-ից հայտնել են, որ գտել է կենվորների թողած ատամի պրոթեզները:
Համարներում մնացած ամենաարտասովոր իրերի թվում են Rolex ժամացույց, 6 միլիոն դոլար արժողությամբ մեկ այլ ժամացույց, Hermes Birkin ընկերության թանկարժեք պայուսակ, շքեղ ավտոմեքենայի բանալիներ ու և փաստաթղթեր, ավտոմեքենայի անվադող, ամուսնական մատանի, արհեստական ատամնաշար, ոտքերի ամբողջական երկու գիպսեր, կանխիկ դրամի տրցակ և նույնիսկ ընտանի մողես և ճուտիկ:
Զեկույցը մանրամասնում է նաև հյուրանոցի համարների սպասարկման ամենաարտասովոր խնդրանքները, դրանց թվում՝ Evian մանկական լոգարան, անհատականացված ընտանի կենդանիների ալերգիայի ճաշացանկ, այրված չորահաց, խավիարով հոթ-դոգ, այծի թարմ կաթ, 4 ֆունտ բանան և «թխի գա»՝ հյուրանոցի սպասարկող անձնակազմի հետ՝ համոզվելու համար, որ իրենց համարի սպասարկման խնդրանքն ընթերցվել է»:
Աղբյուրը՝ news.am