Այսօրվա ասուլիսին, անդրադառնալով ընթացող քարոզարշավի առանձնահատկություններին, հոգեբան Սամվել Խուդոյանը նշել է, թե ընտրությունների ընթացքում ժողովուրդը վերածվում է ընտրազանգվածի, որին կարելի է դասակարգել հուզական, ինտելեկտուալ ու ոչ ինտելեկտուալ խմբերի: «Հուզական խումբն ավելի շատ հիմնվում է գրավիչ խոսքի վրա, ինտելեկտուալ խումբը վերլուծում է, թե ինչի համար է ընտրում, ոչ ինտելեկտուալ խումբն էլ ընտրության է գնում գովազդի ազդեցությամբ։ Բացի դա՝ ով փող տա, նրան կընտրեն»,–ասել է բանախոսը։
Ով ինչպես է ընտրում
Այսօրվա ասուլիսին, անդրադառնալով ընթացող քարոզարշավի առանձնահատկություններին, հոգեբան Սամվել Խուդոյանը նշել է, թե ընտրությունների ընթացքում ժողովուրդը վերածվում է ընտրազանգվածի, որին կարելի է դասակարգել հուզական, ինտելեկտուալ ու ոչ ինտելեկտուալ խմբերի: «Հուզական խումբն ավելի շատ հիմնվում է գրավիչ խոսքի վրա, ինտելեկտուալ խումբը վերլուծում է, թե ինչի համար է ընտրում, ոչ ինտելեկտուալ խումբն էլ ընտրության է գնում գովազդի ազդեցությամբ։ Բացի դա՝ ով փող տա, նրան կընտրեն»,–ասել է բանախոսը։
7or.am