Վ. Կարապետյանի լիազոր ներկայացուցչի հայտարարությունը
Վ. Կարապետյանի լիազոր ներկայացուցիչ Պատվական Հովակիմյանի հայտարարությունը ի պատասխան թիվ 2 ընտրատարածքի պատգամավորության թեկնածու Ս. Ֆարմանյանի նախընտրական շտաբի 20.04.2012թ. և 23.04.2012թ. մամլո հաղորդագրությունների
ՀՀԿ ներկայացուցչի տարածած նշված հաղորդագրությունները աղավաղում են փաստերը եւ Ֆարմանյանի նախընտրական շտաբի համար արդեն սովորական դարձած ձեւով` ներկայացնում իրականությանը չհամապատասխանող տեղեկություններ:
20.04.2012թ. հաղորդագրության մեջ ասվում է, որ թեկնածու Ս. Ֆարմանյանի ներկայացուցիչը հայտնել է հանձնաժողովին, որ հրաժարվում է ներկայացված դիմումից, որից հետո հանձնաժողովը որոշում է կայացրել կարճել հարուցված վարչական վարույթը: ՀՀԿ ներկայացուցիչները միտումնավոր շրջանցում են այն փաստը, որ թիվ 2 ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովում արդեն տեղի էր ունեցել դիմումի ամբողջական քննարկում և արդեն իսկ պարզ էր ինչպիսի որոշում է կայացվելու, որից հետո միայն ՀՀԿ-ականները հետ վերցրեցին դիմումը: Այնուամենայնիվ, ես պնդել եմ ՀՀԿ ներկայացուցիչների դիմումի քննարկման հիման վրա ընդունել որոշում՝ կարելի՞ է շենքերի պատերին փակցնել թեկնածուների քարոզչական նկարները, թե՞ ոչ:
ՀՀ օրենսդրությունը համատիրություններին իրավունք չի տալիս թեկնածուների միջև խտրական մոտեցում կիրառել: Մեկ թեկնածուին տրված համաձայնությամբ համատիրությունները արդեն փաստում են, որ դեմ չեն, որպեսզի համապատասխան շենքերի պատերին փակցվեն նաեւ այլ թեկնածուների քարոզչական պաստառներ:
Այսպիսով, իմ նախորդ դիմումի արդյունքում ՀՀԿ նախընտրական շտաբը մեկ օրվա ընթացքում մեծ եռանդով և բոլոր իշխանական լծակները օգտագործելով ստացել էր համատիրությունների թույլտվություններ թիվ 2 ընտրատարածքի մեծամասնական ընտրակարգով թեկնածուների քարոզչական պաստառներ փակցնելու համար:
Ուստի կարիք չկա հանրությանը մոլորության մեջ գցել և օրենքի ուժով պարտադրված քայլը որպես լավություն ներկայացնել:
Ավելի ազնիվ կլիներ, եթե Ս. Ֆարմանյանի 23.04.2012թ. մամլո հաղորդագրությունում խոսվեր ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ մասի երկու պահանջների մասին, որոնցից մեկը`«առանց մակերեսի սահմանափակման, քարոզչական պաստառների համար վճարովի հիմունքներով տեղեր առանձնացնելու» մասին է, որին իշխանական թեկնածուն չէր ցանկանում հետեւել: Ս. Ֆարմանյանը 15 մ2-ից մինչև 18 մ2 ծավալով թվով 27 քարոզչական պաստառներըբազմաբնակարան շենքերի պատերին փակցրել էր առանց որեւէ վճարի: Իմ դիմումի քննարկման օրը՝ ապրիլի 23-ին, Ս. Ֆարմանյանի ներկայացուցիչը տեղեկացրեց, որ նույն օրը վճարվել է 50.000 դրամ (մեկ հսկայական պաստառի համար` 1852 (!) դրամ): Դրանով իշխանության ներկայացուցիչն ընդունեց, որ մինչ վճարման պահը խախտվել էր ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ կետի պահանջը, որի արդյունքում տուժել էր համայնքային բյուջեն:
Փաստերը աղավաղող հայտարարություններ տարածելու փոխարեն Ս. Ֆարմանյանը պետք է ընդուներ, որ ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ կետի պահանջները չի կատարել, այլապես Ընտրական օրենսգրքի պահանջով և իմ պնդմամբ Ս. Ֆարմանյանի հիմնադրամից Նոր Նորքի վարչական շրջանի հաշվեհամար չէր կատարի նախնական 50.000 դրամ փոխանցում՝ խոստանալով իրականացնել լրացուցիչ վճարումներ:
Իմ դիմումը մերժելու մասին ԸԸ հանձնաժողովի 23.04.2012թ. որոշումը չի կարող օրինական համարվել, քանի դեռ ՀՀԿ թեկնածուի շտաբը չի հրապարակել Երևան համայնքի ղեկավարի համաձայնությունը՝ 5 մ2-ուց ավելի պաստառներ փակցնելու համար, ինչպես նաև Ս. Ֆարմանյանի պաստառների էսքիզների օրինակները՝ հաստատված Երեւանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի արտաքին ձևավորման և գովազդի վարչության կողմից, ինչպես դա արվել է Վ. Կարապետյանի միակ քարոզչական պաստառի դեպքում:
Հ.Գ. Առնվազն ազնիվ չէ՝ նախընտրական հիմնադրամից 9 միլիոն 508 հազար դրամի ծախս կատարելուց հետո փորձել մտնել ընտրողների գրպանը: Համոզված եղեք, որ թիվ 2 ընտրատարածքի պատգամավորության թեկնածու Վլադիմիր Կարապետյանի նախընտրական շտաբը` իր թեկնածուի գլխավորությամբ հետևողական է լինելու ՀՀԿ թեկնածուի հիմնադրամից մինչև օրս չվճարված գումարների վճարմանը համայնքային բյուջե, ինչպես նաեւ պարտադրելու է կատարել ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի պահանջները:
Թիվ 2 ընտրատարածքի պատգամավորության թեկնածու Վ. Կարապետյանի լիազոր ներկայացուցիչ Պատվական Հովակիմյան
Վ. Կարապետյանի լիազոր ներկայացուցչի հայտարարությունը
ՀՀԿ ներկայացուցչի տարածած նշված հաղորդագրությունները աղավաղում են փաստերը եւ Ֆարմանյանի նախընտրական շտաբի համար արդեն սովորական դարձած ձեւով` ներկայացնում իրականությանը չհամապատասխանող տեղեկություններ:
20.04.2012թ. հաղորդագրության մեջ ասվում է, որ թեկնածու Ս. Ֆարմանյանի ներկայացուցիչը հայտնել է հանձնաժողովին, որ հրաժարվում է ներկայացված դիմումից, որից հետո հանձնաժողովը որոշում է կայացրել կարճել հարուցված վարչական վարույթը: ՀՀԿ ներկայացուցիչները միտումնավոր շրջանցում են այն փաստը, որ թիվ 2 ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովում արդեն տեղի էր ունեցել դիմումի ամբողջական քննարկում և արդեն իսկ պարզ էր ինչպիսի որոշում է կայացվելու, որից հետո միայն ՀՀԿ-ականները հետ վերցրեցին դիմումը: Այնուամենայնիվ, ես պնդել եմ ՀՀԿ ներկայացուցիչների դիմումի քննարկման հիման վրա ընդունել որոշում՝ կարելի՞ է շենքերի պատերին փակցնել թեկնածուների քարոզչական նկարները, թե՞ ոչ:
ՀՀ օրենսդրությունը համատիրություններին իրավունք չի տալիս թեկնածուների միջև խտրական մոտեցում կիրառել: Մեկ թեկնածուին տրված համաձայնությամբ համատիրությունները արդեն փաստում են, որ դեմ չեն, որպեսզի համապատասխան շենքերի պատերին փակցվեն նաեւ այլ թեկնածուների քարոզչական պաստառներ:
Այսպիսով, իմ նախորդ դիմումի արդյունքում ՀՀԿ նախընտրական շտաբը մեկ օրվա ընթացքում մեծ եռանդով և բոլոր իշխանական լծակները օգտագործելով ստացել էր համատիրությունների թույլտվություններ թիվ 2 ընտրատարածքի մեծամասնական ընտրակարգով թեկնածուների քարոզչական պաստառներ փակցնելու համար:
Ուստի կարիք չկա հանրությանը մոլորության մեջ գցել և օրենքի ուժով պարտադրված քայլը որպես լավություն ներկայացնել:
Ավելի ազնիվ կլիներ, եթե Ս. Ֆարմանյանի 23.04.2012թ. մամլո հաղորդագրությունում խոսվեր ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ մասի երկու պահանջների մասին, որոնցից մեկը`«առանց մակերեսի սահմանափակման, քարոզչական պաստառների համար վճարովի հիմունքներով տեղեր առանձնացնելու» մասին է, որին իշխանական թեկնածուն չէր ցանկանում հետեւել: Ս. Ֆարմանյանը 15 մ2-ից մինչև 18 մ2 ծավալով թվով 27 քարոզչական պաստառները բազմաբնակարան շենքերի պատերին փակցրել էր առանց որեւէ վճարի: Իմ դիմումի քննարկման օրը՝ ապրիլի 23-ին, Ս. Ֆարմանյանի ներկայացուցիչը տեղեկացրեց, որ նույն օրը վճարվել է 50.000 դրամ (մեկ հսկայական պաստառի համար` 1852 (!) դրամ): Դրանով իշխանության ներկայացուցիչն ընդունեց, որ մինչ վճարման պահը խախտվել էր ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ կետի պահանջը, որի արդյունքում տուժել էր համայնքային բյուջեն:
Փաստերը աղավաղող հայտարարություններ տարածելու փոխարեն Ս. Ֆարմանյանը պետք է ընդուներ, որ ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ կետի պահանջները չի կատարել, այլապես Ընտրական օրենսգրքի պահանջով և իմ պնդմամբ Ս. Ֆարմանյանի հիմնադրամից Նոր Նորքի վարչական շրջանի հաշվեհամար չէր կատարի նախնական 50.000 դրամ փոխանցում՝ խոստանալով իրականացնել լրացուցիչ վճարումներ:
Իմ դիմումը մերժելու մասին ԸԸ հանձնաժողովի 23.04.2012թ. որոշումը չի կարող օրինական համարվել, քանի դեռ ՀՀԿ թեկնածուի շտաբը չի հրապարակել Երևան համայնքի ղեկավարի համաձայնությունը՝ 5 մ2-ուց ավելի պաստառներ փակցնելու համար, ինչպես նաև Ս. Ֆարմանյանի պաստառների էսքիզների օրինակները՝ հաստատված Երեւանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի արտաքին ձևավորման և գովազդի վարչության կողմից, ինչպես դա արվել է Վ. Կարապետյանի միակ քարոզչական պաստառի դեպքում:
Հ.Գ. Առնվազն ազնիվ չէ՝ նախընտրական հիմնադրամից 9 միլիոն 508 հազար դրամի ծախս կատարելուց հետո փորձել մտնել ընտրողների գրպանը: Համոզված եղեք, որ թիվ 2 ընտրատարածքի պատգամավորության թեկնածու Վլադիմիր Կարապետյանի նախընտրական շտաբը` իր թեկնածուի գլխավորությամբ հետևողական է լինելու ՀՀԿ թեկնածուի հիմնադրամից մինչև օրս չվճարված գումարների վճարմանը համայնքային բյուջե, ինչպես նաեւ պարտադրելու է կատարել ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի պահանջները:
Թիվ 2 ընտրատարածքի պատգամավորության թեկնածու Վ. Կարապետյանի լիազոր ներկայացուցիչ Պատվական Հովակիմյան