Արմեն Աշոտյան. «Մեզ համար հավասարապես կարևոր են թե՛ ավարտական, թե՛ միասնական քննությունները»
37 731 շրջանավարտ hանրապետության հանրակրթական դպրոցներում «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն» առարկաներից ավարտական քննություն է հանձնել։ ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը թիվ 35 դպրոցում հետևում էր քննությունների ընթացքին։ Շրջանավարտներին հաջողություն մաղթելով՝ նախարարը նշել է, որ շրջանավարտները գտնվում են կյանքի կարևոր փուլում, ու չափազանց կարևոր է, թե վաղը նրանք ինչպիսի մասնագետ են դառնալու։
-Մեզհամարհավասարապեսկարևորենթե՛ավարտական, թե՛միասնականքննությունները, որովհետևդրանցշնորհիվմենքտեսնումենքհանրակրթականդպրոցիորակը։Խնդիր, որնառաջնայինէինչպեսհանրակրթության, այնպեսէլմասնագիտականկրթությանպարագայում։Կարևորխնդիրէնաևդպրոցից դեպի մասնագիտականկրթությունշրջանավարտներիհնարավորինսսահունանցումնապահովելը։Դրահամարմշակվելևներդրվելէմիասնականուավարտականքննություններիհամակարգը, որըորպեսմեխանիզմպետքէշարունակենքզարգացնելուկատարելագործել,- ասել է նա։
Արմեն Աշոտյան. «Մեզ համար հավասարապես կարևոր են թե՛ ավարտական, թե՛ միասնական քննությունները»
37 731 շրջանավարտ hանրապետության հանրակրթական դպրոցներում «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն» առարկաներից ավարտական քննություն է հանձնել։ ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը թիվ 35 դպրոցում հետևում էր քննությունների ընթացքին։ Շրջանավարտներին հաջողություն մաղթելով՝ նախարարը նշել է, որ շրջանավարտները գտնվում են կյանքի կարևոր փուլում, ու չափազանց կարևոր է, թե վաղը նրանք ինչպիսի մասնագետ են դառնալու։
-Մեզ համար հավասարապես կարևոր են թե՛ ավարտական, թե՛ միասնական քննությունները, որովհետև դրանց շնորհիվ մենք տեսնում ենք հանրակրթական դպրոցի որակը։ Խնդիր, որն առաջնային է ինչպես հանրակրթության, այնպես էլ մասնագիտական կրթության պարագայում։ Կարևոր խնդիր է նաև դպրոցից դեպի մասնագիտական կրթություն շրջանավարտների հնարավորինս սահուն անցումն ապահովելը։ Դրա համար մշակվել և ներդրվել է միասնական ու ավարտական քննությունների համակարգը, որը որպես մեխանիզմ պետք է շարունակենք զարգացնել ու կատարելագործել,- ասել է նա։