«Ժողովուրդը» գրում է, որ Երևանի ավագանու ընտրությունների քարոզչության ընթացքում 15 հեռուստառադիոընկերություններից ամենաբարձր գինը մեկ րոպեի համար սահմանել է «Շանթ» հեռուստաընկերությունը՝ 120 հազ. դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)։ Հաջորդը «Արմենիան» է՝ 110 հազ. դրամ սակագնով, իսկ Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերությունը սահմանել է 80 000 դրամ»:
Նախընտրական գովազդի ամենաբարձր գինը «Շանթ»-ինն է
«Ժողովուրդը» գրում է, որ Երևանի ավագանու ընտրությունների քարոզչության ընթացքում 15 հեռուստառադիոընկերություններից ամենաբարձր գինը մեկ րոպեի համար սահմանել է «Շանթ» հեռուստաընկերությունը՝ 120 հազ. դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)։ Հաջորդը «Արմենիան» է՝ 110 հազ. դրամ սակագնով, իսկ Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերությունը սահմանել է 80 000 դրամ»: