Ապրիլի 27-ի ժամը 19:30-ին Նաիրիտ գործարանի նախկին վարչական շենքում (Բագրատունյաց 69), տեղի կունենենա «Նրամարմնիորոշհատվածները» վերնագրով ցուցահանդես:
Թատերական և խորեոգրաֆիկ զգացողություն կա դերասանուհի Գայանե Բալյանի նկարներում: Նա օգտագործում է MS Paint ծրագիրը, որի միջոցով թողնում է համարձակ, գունագեղ, պարզ կերտվածքայինհետքեր, որոնք առաջարկում են առօրյա իրավիճակների և զգացմունքների այլընտրանքային տարածք:
Թատրոնի և նկարչության փոխադարձ հարաբերությունները հասկանալու, վերապրելու ընթացքն իրենբացահայտում է մեկ միջավայրից դեպի մյուսը մարմնի տեղափոխությամբ: Վիրտուալ միջավայրում մարմինըպլաստիկության նոր ունակություններ է ձեռք բերում եւ պատկեր-ացված մարմնի որոշ մասեր բացահայտումեն պատկերը որպես միջնորդ և հաղորդակցող:
Դիտարկելով պլաստիկությունը որպես մարմնի վիճակ՝ մարմինը ստանում է ձեւ, պահում է ձեւ՝ տեղի տալովեւ դեմ գնալով ազդեցություններին, ձգտելով պահպանել կամ ձգտելով գերազանցել իր իսկհնարավորությունները:
Կապկպված ձեռքերն ու ոտքերն ընդդեմ դանակների, մկրատի և տարրատեսակ սուր գործիքների՝ շեշտում ենմարմնի խոցելիությունն ու դրա պաշտպանության կարիքը:
Մարմնի պլաստիկությունն այս դեպքում հնարավորություն է՝ հարաբերվել մարմնի հանդեպ հուզական եւֆիզիկական «ոտնձգությունների» հետ, այն կարող է ենթադրել նաեւ մարմնի պաշտպանությանայլընտրանքային ուղի:
Մշակութային իրադարձությունները, պատմական հանգամանքները, սոցիալականացումն ու այլ սոցիալականցուցիչներ ազդում և փոփոխում են կնոջ մարմնի պլաստիկությունը եւ հանգեցնում են փոփոխության ևհարմարվելու ունակության՝ դարձնելով նրա մարմինը ճկուն և ենթակա հանգամանքներին:
«Նրա մարմնի որոշ հատվածները»՝ ցուցահանդես
Ապրիլի 27-ի ժամը 19:30-ին Նաիրիտ գործարանի նախկին վարչական շենքում (Բագրատունյաց 69), տեղի կունենենա «Նրա մարմնի որոշ հատվածները» վերնագրով ցուցահանդես:
Թատերական և խորեոգրաֆիկ զգացողություն կա դերասանուհի Գայանե Բալյանի նկարներում: Նա օգտագործում է MS Paint ծրագիրը, որի միջոցով թողնում է համարձակ, գունագեղ, պարզ կերտվածքայինհետքեր, որոնք առաջարկում են առօրյա իրավիճակների և զգացմունքների այլընտրանքային տարածք:
Թատրոնի և նկարչության փոխադարձ հարաբերությունները հասկանալու, վերապրելու ընթացքն իրենբացահայտում է մեկ միջավայրից դեպի մյուսը մարմնի տեղափոխությամբ: Վիրտուալ միջավայրում մարմինըպլաստիկության նոր ունակություններ է ձեռք բերում եւ պատկեր-ացված մարմնի որոշ մասեր բացահայտումեն պատկերը որպես միջնորդ և հաղորդակցող:
Դիտարկելով պլաստիկությունը որպես մարմնի վիճակ՝ մարմինը ստանում է ձեւ, պահում է ձեւ՝ տեղի տալովեւ դեմ գնալով ազդեցություններին, ձգտելով պահպանել կամ ձգտելով գերազանցել իր իսկհնարավորությունները:
Կապկպված ձեռքերն ու ոտքերն ընդդեմ դանակների, մկրատի և տարրատեսակ սուր գործիքների՝ շեշտում ենմարմնի խոցելիությունն ու դրա պաշտպանության կարիքը:
Մարմնի պլաստիկությունն այս դեպքում հնարավորություն է՝ հարաբերվել մարմնի հանդեպ հուզական եւֆիզիկական «ոտնձգությունների» հետ, այն կարող է ենթադրել նաեւ մարմնի պաշտպանությանայլընտրանքային ուղի:
Մշակութային իրադարձությունները, պատմական հանգամանքները, սոցիալականացումն ու այլ սոցիալականցուցիչներ ազդում և փոփոխում են կնոջ մարմնի պլաստիկությունը եւ հանգեցնում են փոփոխության ևհարմարվելու ունակության՝ դարձնելով նրա մարմինը ճկուն և ենթակա հանգամանքներին: